Friday, January 25, 2008

きのうはよかったです。

よし!!きょうはI-fairです。たのしいですね。日本のcultural boothをみたいね。いちごだいふくをたべたい。

きのうともだちをはなしました。よかったでね。それから、コンピューターをつかいました。ぼくはクロノ・クロス(Chrono Cross)とMGS3: Snake Eaterをかいました。すごいテレビゲームです。

3 comments:

カルビン(Calvin Zirkle) said...

MGS: Snake Eater is an awesome game, but did you buy the updated version i think Substance or subsistance? It has better camera angles and i think updated graphics and plenty of extras.

Hamada said...

いちごだいふくを食べましたか?とてもおいしい食べものですね^^私はいちごだいふくが大すきです!

メタルギアはとてもおもしろいゲームですね。You have to beat it before MGS4 comes out!

nanyoungwon said...

Glad that you enjoyed I-Fair.
I've never heard of those games before, but I do hope that you enjoy playing them.